Kennismakingsgesprek

Tijdens het kennismakingsgesprek luister ik naar jouw verhaal.

Wat is je huidige situatie en waar kan ik je bij helpen?

  • Heb je problemen met je huishouden, administratie, agenda,..?
  • Heb je nood aan meer organisatie, structuur of routine?
  • Heb je hulp nodig bij het praktisch organiseren van je huis, kantoor of stockruimte?

Aan de hand van jouw situatie en welk doel je wilt bereiken, stel ik een plan op om samen tot een mooi resultaat te komen.

We nemen samen de touwtjes in handen

We pakken je situatie aan door samen actie te ondernemen om je doel te bereiken.
Aan de hand van tips, routines, structuur en het praktisch organiseren, coach ik je om het gewenste doel te bekomen zodat jij dit zelf kan verder zetten zonder mijn hulp na onze werkafspraak.

Een werkafspraak duurt gemiddeld 3 à 4 uur, dit hangt af van de situatie en het doel dat je wilt bereiken.
Het kan dus ook zijn dat er meerdere sessies nodig zijn.

Er kan ook een contract opgesteld worden waardoor je meerdere keren per jaar beroep op me kunt doen. Dit wordt bij aanvraag besproken.

Opvolging

Als je de draad terug hebt opgepikt en alleen verder kunt, neem ik een aantal weken later contact met je op om te horen hoe het gaat, indien er nog vragen zijn beantwoord ik ze graag.

Tarieven

Zowel voor particulieren als zakelijke markt, stel ik een vrijblijvende offerte op.
Voor verder informatie contacteer me op 0473/ 96 11 58.