Wat is een Professional Organizer?

Een Professional Organizer:

  • Coacht bij het ordenen en praktisch organiseren van de woon-en werkomgeving, de administratie.
  • Coacht bij het huishouden, stockruimte, verhuis,…
  • Coacht bij gebrek aan tijd, structuur en routine of in situaties waarin men last heeft van chaos en wanorde.
  • Werkt zowel voor particulieren, zelfstandige zaken als bedrijven.

Kortom: een Professional Organizer helpt mee om een overzicht te creëren in jouw woon- of werkomgeving zodat er ruimte en rust ontstaat in je hoofd.

Welke vragen worden er zoal gesteld aan een Professional Organizer.

  • Hoe krijg ik meer routine in mijn dagdagelijkse taken?
  • Kan jij mij helpen bij mijn administratie? De stapels worden alleen maar groter!
  • Hoe krijg ik thuis meer structuur in de ochtend- en avondspits?
  • Ik vind niets meer terug, overal ligt wel iets, hoe los ik dat op?
  • Hoe krijg ik alles georganiseerd bij gezinsuitbreiding?
  • Gaan winkelen en een deel vergeten, hoe kan ik dit vermijden?
  • Mijn kasten zitten helemaal vol, ik vind niets meer terug!
  • Hoe krijg ik mijn stockruimte praktisch georganiseerd?
  • Hoe creëer ik een mooi overzicht in de winkel, zaak?
  • Het overzicht op mijn bureau is verdwenen, kan je me erbij helpen?
  • Hoe kunnen wij onze tijd beter indelen?
  • Kan jij mij helpen bij de organisatie van mijn verhuis?

Wie schakelt een Professional Organizer in?

Particulieren:

  • die al verschillende pogingen hebben gedaan om alles op orde te krijgen, maar nood hebben aan een helpende hand;
  • die door het drukke leven niet weten waar eerst te beginnen;
  • die geen overzicht meer hebben over hun administratie, financiële toestand;
  • met meer spullen dan ruimte;
  • met een burn-out, ziekte, plotse verandering in het leven;
  • met gezinsuitbreiding, hoe regel ik alles voor en na de geboorte van onze baby;
  • waar een verhuis aankomt;
  • met een beperking vb autisme;
  • die adhd of add hebben.

Bedrijven, kantoren, zelfstandige zaken:

  • voor het (re)organiseren van een praktische stockruimte, waar alles een logische plaats heeft;
  • om het op orde zetten van de administratie;
  • om een mooi overzicht creëren in de zaak;
  • bij een voorbereiding van een opendeurdag, opening nieuwe zaak;
  • voor praktisch organiseren van de nieuwe collectie, seizoenswissel;
  • voor de praktische organisatie van de solden voorbereiding;
  • bij de organisatie van een verhuis.

Scroll naar boven