Zakelijk

Zakelijk

Heb jij of je medewerkers te maken met een chaotische (thuis) werkplek of stockruimte waardoor je tijd verliest om alles terug te vinden en dit stress veroorzaakt?

Orde op zaken

  • Weet je op het werk niet waar eerst te beginnen?
  • Heb je moeite met het plannen?
  • Is je werkdesk een verzameling van losse papieren, documenten die de weg niet vinden naar het archief?
  • Heb je wegens tijdsgebrek weinig structuur en belandt alles op één stapel waardoor het overzicht zoek is?
  • Heeft de stock een praktische inrichting nodig waar je alles een logische plaats geeft en je alles snel terugvindt?
  • Heb je nood aan praktische organisatie bij het inrichten, openen van je zaak?
  • Heb je nood aan praktische organisatie bij bv. solden voorbereiding, nieuwe artikelen, nieuwe collectie?
  • Heb je graag een mooi overzicht, orde of structuur in de zaak, maar heb je zelf te weinig tijd om dit voor elkaar te brengen?

Dan ben je bij hetOverzicht aan het juiste adres!

Ik coach je om orde op zaken te stellen.
Samen gaan we aan de slag om je administratie op orde te brengen en de prioriteiten vast te leggen.
Daardoor ontstaat er meer tijd en ruimte om je werk op een productieve en aangename manieren uit te voeren.

Ik coach je door het praktisch organiseren van de stockruimte waardoor de stock gemakkelijk toegankelijk is en de producten of artikels snel terug te vinden zijn.
Samen met jou en je personeel help ik om een mooi overzicht te creëren.
Zo is het voor jou en je personeel aangenaam om te werken EN voor de klanten aangenaam om in de zaak te komen. 
Heb je nog vragen? Stuur een mail naar hetOverzicht en ik help je graag verder.

Scroll naar boven